6 dni temu
YouGov Buzz 2023: Najsilniejsze marki pod względem ilości pozytywnych opinii [RANKING]
6 dni temu
YouGov Buzz 2023: Najsilniejsze marki pod względem ilości pozytywnych opinii [RANKING]
22.02.2024
Gra, która burzy mury. Pepco z partnerami społecznymi podsumowuje kampanię „Dom zaczyna się od serca”
07.09.2023
Gilded Age – Pepco przedstawia nową kolekcję, z której część dochodu przeznaczona będzie na wsparcie Ukrainy.
27.07.2023
Jak sklepy reagują na premierę „Barbie”? Raport Mojej Gazetki,
14.07.2023
Dealz chce być jak Żabka? Rusza z własną strefą gastronomiczną
14.03.2023
Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego
21.11.2022
Nowa kolekcja Charytatywnych Misiów Pepco już w sklepach
16.09.2022
560 tys. zł wsparcia dla dzieci w ramach programu Pepcolandia
17.08.2022
Pepco przekazało ponad pół miliona złotych na wsparcie młodzieży w trudnej sytuacji życiowej, w ramach programu Life.ON Fundacji Atalaya
22.07.2022
Pepco pierwszą polską firmą z międzynarodową licencją promocyjną FSC
dzisiaj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
dzisiaj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
dzisiaj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
wczoraj
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
wczoraj
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean