25.08.2023
Rynek reklamy rośnie o 6,7 proc. po drugim kwartale 2023 r.
25.08.2023
Rynek reklamy rośnie o 6,7 proc. po drugim kwartale 2023 r.
09.01.2023
Media na przełomie 2022/2023
09.12.2022
Barbara Kurdej-Szatan promuje subskrypcję Wyborcza.pl
07.04.2022
Na Instagramie nie znajdziemy już „Tygodnika NIE”. Michał Marszał nowym właścicielem profilu
27.01.2022
Zmiany w portfolio Burda Media Polska
22.11.2021
Wojska Obrony Terytorialnej będą monitorować media i internet. Jednym z powodów film Netflixa
08.10.2021
Pierwszy homoseksualny mężczyzna na okładce „Playboya”
04.10.2021
Listopadowy numer ELLE bardziej eko w opakowaniu przyjaznym środowisku
10.08.2021
Greta Thunberg pojawiła się na okładce pierwszego numeru „Vogue Scandinavia”
05.07.2021
Orlen wydaje bezpłatny magazyn „Orlen Cafe”
wczoraj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
wczoraj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
2 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
2 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
2 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia