21.07.2016
Trzy czwarte Polaków kojarzy Roberta Lewandowskiego z reklamą T-Mobile. Coca-Cola i Biedronka największymi wygranymi spośród sponsorów Euro 2016 i reprezentacji Polski
21.07.2016
Trzy czwarte Polaków kojarzy Roberta Lewandowskiego z reklamą T-Mobile. Coca-Cola i Biedronka największymi wygranymi spośród sponsorów Euro 2016 i reprezentacji Polski
13.07.2016
EURO 2016: TVP wygrywa walkę o widzów a Polsat o budżety reklamodawców – analiza Starcom Polska
08.07.2016
Ambush Marketing na Euro 2016
06.07.2016
Spadek Roberta Lewandowskiego na Facebooku – zaskakujące statystyki po Euro 2016
04.07.2016
EURO 2016 – Błaszczykowski bohaterem mistrzostw, ale nie popularności?! [INFOGRAFIKA]
30.06.2016
Big Data vs. Michał Pazdan – jak polski obrońca zawstydził analityków danych
14.06.2016
Co piąty Polak nie znał przed Euro 2016 sponsorów Mistrzostw, a 28 proc. sponsorów reprezentacji Polski. Najlepiej wypadały marki Orange, Coca-Cola, Lotos i Biedronka
wczoraj
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
2 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero
2 dni temu
Podsumowanie 2023 roku w kategorii książek na Allegro i Allegro Lokalnie
2 dni temu
Rynek reklamy w Polsce – marzec 2024 [BADANIE]
2 dni temu
Telewizor najpopularniejszym ekranem do streamingu, Netflix najczęściej wybieraną apką, Samsung liderem Smart TV [badanie Wavemaker VideoTrack]