05.03.2024
Polskie Radio wraca do porozumienia I LOVE RADIO
05.03.2024
Polskie Radio wraca do porozumienia I LOVE RADIO
15.12.2023
Rynek reklamy w Polsce – listopad 2023
25.08.2023
Rynek reklamy rośnie o 6,7 proc. po drugim kwartale 2023 r.
27.07.2023
IMM: RMF FM najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce. W maju na podium także TVN24 oraz Rzeczpospolita
21.07.2023
Radio Piekary rusza z pierwszą w Polsce audycją AI. Poprowadzi ją prezenterka AI Basia
13.07.2023
Rynek reklamy w Polsce – czerwiec 2023
12.07.2023
Radio Yanosik zaliczyło mocne wejście na rynek. Stacja już ma pokaźne grono słuchaczy
29.05.2023
newonce startuje z odświeżoną ofertą subskrypcyjną i wraca na serwisy streamingowe
28.02.2023
RadioGPT, czyli pierwsza stacja radiowa prowadzona przez sztuczną inteligencję
09.01.2023
Media na przełomie 2022/2023
dzisiaj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
dzisiaj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
dzisiaj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
wczoraj
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
wczoraj
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean