26.06.2019
Mastercard zaserwuje bezcenne doświadczenia uczestnikom Open’er Festival
26.06.2019
Mastercard zaserwuje bezcenne doświadczenia uczestnikom Open’er Festival
04.07.2018
EUandME meets the Open’er – rusza kampania Komisji Europejskiej
28.06.2018
Mastercard i Mateusz Gessler na Open’er Festival 2018: dobra zabawa i wyborne jedzenie
06.07.2017
Co smartfony mówią o uczestnikach Open’er Festival
05.06.2017
Niskoalkoholowy Heineken 3 na największych polskich festiwalach
07.07.2016
Ponad 6,5 mln odtworzeń koncertów Open’era na Onet.pl
30.06.2016
Tymbark bawi się koncertowo na Open’erze
wczoraj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
wczoraj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
2 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
2 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
2 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia