30.05.2022
Dariusz Grzeszczak (Erbud S.A.): Włączyliśmy gaming do naszej firmy budowlanej jako element employer brandingu
30.05.2022
Dariusz Grzeszczak (Erbud S.A.): Włączyliśmy gaming do naszej firmy budowlanej jako element employer brandingu
23.12.2021
Walka o Koszyki – jak powstała pierwsza kampania employer brandingowa oparta o zjawisko metaverse? [case study]
08.10.2021
Natalia Rajczonek (Sika): Jesteśmy profesjonalistami, a jednocześnie potrafimy mówić „ludzkim językiem”
24.06.2021
Grupa ERBUD tworzy własny audio branding
20.04.2021
Atlas w poruszającej kampanii społecznej odczarowuje stereotypy dotyczące fachowców
21.05.2020
CSR na wagę złota, czyli dlaczego społeczna odpowiedzialność w branży budowlanej jest niezbędna
05.04.2018
Ruszyła kampania #ParadyżWMoimStylu
15.08.2017
Parki, zakątki i oazy – nazewnictwo w budownictwie polskim
28.04.2017
Przełom w komunikacji z klientem branży budowlanej
22.01.2015
Ile kosztuje reklama online w branży budowlanej – prognoza na 2015 rok
2 dni temu
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
2 dni temu
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
3 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
3 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
3 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia