07.07.2023
Marka Bell stworzyła linię kosmetyków kolorowych i pielęgnacyjnych dla mężczyzn
07.07.2023
Marka Bell stworzyła linię kosmetyków kolorowych i pielęgnacyjnych dla mężczyzn
16.06.2023
„Piękno Bycia Sobą” – Avon wspiera społeczność LGBTQIA+
29.10.2018
Stwórz wirtualny makijaż z marką Semilac dzięki technologii AR
11.09.2017
Czego pragną kobiety. Nowoczesny marketing w branżach beauty i fashion
09.08.2016
Agnieszka Jasnos (Maybelline New York): W tej kampanii żadne statystyki nie cieszyły nas tak jak niekończąca się kolejka fanów Ewy, którzy przyszli obdarować ją tak zwanym „przytulasem”
wczoraj
Rusza kampania reklamowa „Dziedzictwo Beko”. Promuje sprzęt AGD, który ma służyć latami
wczoraj
Ptaszek Staszek w komunikacji Raportu ESG Carlsberg Polska
wczoraj
Glapiński i Kotowicz partnerami zarządzającymi w platformie Foap.com
wczoraj
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłaszają wyłączne partnerstwo w zakresie sprzedaży reklam
5 dni temu
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy