12.04.2023
Agata Patoła (Feeders Agency) i Jacek Stefanowicz (KERRIS): Cringe staje się normą społeczną (podcast)
12.04.2023
Agata Patoła (Feeders Agency) i Jacek Stefanowicz (KERRIS): Cringe staje się normą społeczną (podcast)
13.05.2022
KERRIS dołącza do SAR
08.11.2021
KERRIS Group ponownie dla Tauron Sprzedaż
17.09.2021
Zintegrowana kampania marketingowa loterii ESET
27.08.2021
Złota statuetkaStevie Award dla KERRIS Group i SWISS KRONO
19.07.2021
KERRIS Group zajmie się obsługą marki Magda Butrym
09.07.2021
Ignacy Bochiński jurorem Stevie Awards
30.06.2021
Pudliszki z nową komunikacją do branży foodservice
18.06.2021
KERRIS Group dla szkół policealnych Żak
21.05.2021
KERRIS Group z międzynarodową kampanią reklamową dla SWISS KRONO
dzisiaj
Rafał Zawierucha w roli prowadzącego wiadomości w kampanii Stopklatki
wczoraj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
wczoraj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
wczoraj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
2 dni temu
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]