13.11.2023
Kanał Sportowy traci subskrybentów. Zyskuje z kolei „Kanał Zero”
13.11.2023
Kanał Sportowy traci subskrybentów. Zyskuje z kolei „Kanał Zero”
01.03.2019
Nie tylko dane demograficzne – jak zbierać wartościowe informacje o klientach?
28.11.2018
Millenialsi i media. Kilka porad i strategii dla współczesnej prasy i wydawców
28.02.2018
D – Double opt-in (Encyklopedia Marketingu)
23.10.2017
52% Polaków nie korzysta jeszcze z subskrypcji. Widać duży potencjał rozwojowy rynku
02.08.2017
Czas „nowej ekonomii”. Dostawcy coraz częściej stawiają na subskrypcje
20.06.2017
Prosto do celu – jak targetować komunikację email marketingową
24.05.2017
Gotowe pomysły na spersonalizowaną wiadomość specjalną
16.05.2017
Jak angażować odbiorców dzięki marketing automation?
26.04.2017
Efektywność newslettera — co mierzyć i jak interpretować wyniki?
dzisiaj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
dzisiaj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
dzisiaj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
wczoraj
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
2 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero