11.01.2023
Agencja mediowa Zenith wygrała przetarg na obsługę mediową PepsiCo w Polsce
11.01.2023
Agencja mediowa Zenith wygrała przetarg na obsługę mediową PepsiCo w Polsce
27.10.2022
Zenith rozpoczyna współpracę z marką MIYA
05.10.2022
Jesień niskich cen w OBI. Remontujesz i zyskujesz! – marka rusza z nową kampanią i akcją promocyjną
08.06.2022
Globalny rynek reklamowy wzrośnie o 8% w 2022 roku
07.03.2022
Reklama precyzyjna oraz e-commerce napędzą w tym roku wzrost wydatków na reklamę produktów OTC na poziomie 8%
17.01.2022
Animex Foods wybiera Zenith
13.01.2022
Zenith wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Aventus
06.12.2021
Cyfrowa transformacja przyniesie 9% wzrost globalnych wydatków na reklamę w 2022 roku
26.11.2021
Druga edycja podcastu „Projekt Kuchnia” od Electrolux o kuchni less waste
26.11.2021
Zenith zajmie się obsługą mediową FoodCare
wczoraj
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero
wczoraj
Podsumowanie 2023 roku w kategorii książek na Allegro i Allegro Lokalnie
wczoraj
Rynek reklamy w Polsce – marzec 2024 [BADANIE]
wczoraj
Telewizor najpopularniejszym ekranem do streamingu, Netflix najczęściej wybieraną apką, Samsung liderem Smart TV [badanie Wavemaker VideoTrack]
wczoraj
James Harvest Sportswear i Kajetan Kajetanowicz – nowy rozdział w sportowych partnerstwach Texet Poland