Face it! zajmie się kompleksową obsługą public relations projektu, redakcją strony internetowej brsonline.pl oraz promocją konkursu „Grand Prix BRS” w mediach społecznościowych.
Projekt prowadzi Joanna Adamiak, prezes agencji oraz Olga Kciuk – junior account executive. Umowę podpisano na 3 miesiące. Agencja pozyskała klienta w wyniku rekomendacji.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Agencja Face it! działa od 2013 roku. Obecnie zajmuje się m.in. obsługą firmy doradztwa inwestycyjnego Prelios, kanałów telewizyjnych Romance TV i Motowizja, kliniki medycyny estetycznej ESTELL, promocją musicalu „Amazonki i Wikingowie” czy lodów Pura Vida.