„Wszystko, co ważne dzieje się w Polsce. W Wirtualnej Polsce”. Rusza kampania wizerunkowa WP

8 lipca startuje nowa odsłona kampanii wizerunkowej Wirtualnej Polski – #dzjejesiewpolsce. Realizowane do września działania reklamowe koncentrować się będą m.in. wokół zmagań polskich sportowców w Rio de Janeiro podczas Letnich Igrzysk Olimpijskich, Światowych Dni Młodzieży...
O autorze
1 min czytania 2016-07-07

…wyborów prezydenckich w Stanach Zjednoczonych i innych, znaczących wydarzeń mających wpływ na naszą codzienność.

Zaczynamy od rywalizacji sportowej. Za kilka tygodni świat będzie żył olimpiadą w Brazylii, dlatego twarzą pierwszej odsłony kampanii jest znakomity polski biegacz, wicemistrz Europy w maratonie, Yared Shegumo, za którego trzymamy kciuki w Wirtualnej Polsce. Kolejne etapy kampanii nawiązywać będą, tradycyjnie, do aktualnych zdarzeń w kraju i na świecie – mówi Marta Czartoryska-Żak, VP Chief Marketing Officer w Grupie Wirtualna Polska. – Chcemy, aby Wirtualna Polska była postrzegana jako medium pluralistyczne i opiniotwórcze – podsumowuje.

Kreacja i koncepcja kreatywna kampanii:
Agencja Scholz & Friends Warszawa

Wykorzystane w kampanii kanały komunikacji:
telewizja: TVP1, TVP2, TVN, Polsat oraz ponad 50 stacji tematycznych
radio: m.in. Radio ZET, RMF FM, Radio ESKA
prasa: tygodniki, miesięczniki (m.in. Polityka, Focus, Men’s Health)
kina: Helios, Cinema City, Multikino
internet: m.in. Wirtualna Polska, YouTube, IPLA, Facebook

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zakup i planowanie mediów:
Dom Mediowy Zenith, Zespół Marketingu i PR Grupy Wirtualna Polska

Spot reklamowy 30 sek.:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wywiad z Yaredem Shegumo w WP SportoweFakty