Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

GoldenSubmarine z Amicą na pokładzie

Do grona klientów GoldenSubmarine dołączyła marka Amica.
O autorze
0 min czytania 2016-07-08

W ramach współpracy agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie bazowego serwisu www dla marek Amica oraz Hansa skierowanego na zagraniczne rynki. GoldenSubmarine wdroży i będzie rozwijać portal w Bułgarii, Serbii, Łotwie, Estonii, Gruzji i Azerbejdżanie. Współpraca między GoldenSubmarine oraz marką Amica jest efektem wygranego przez agencję przetargu.