Głód Narasta? Redd’s i Pyszne.pl startują z promocją konsumencką

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Głód Narasta? Redd’s i Pyszne.pl startują z promocją konsumencką

Redd’s oraz Pyszne.pl połączyły siły i przygotowały idealną promocję dla głodnych i spragnionych. Pod kapslami promocyjnych piw można odnaleźć kody a każdy z nich to 5 złotych rabatu na zamówienie jedzenia na Pyszne.pl.

Szczegóły promocji, która potrwa od lipca do końca października, można odnaleźć na www.redds.pl.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Współpraca Redd’s i Pyszne.pl to rozwiązanie dla miłośników dobrej kuchni i orzeźwiającego piwa z owocowym twistem:

„Szczególnie podczas lata, kiedy nie chcemy tracić czasu i energii, chętniej sięgamy po jedzenie z dostawą do domu. Konsumenci bardzo chętnie wybierają piwo do posiłku, dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z Pyszne.pl. Ta promocja to propozycja dla wszystkich fanów dobrego piwa i jedzenia” – mówi Dominika Bizon z Kompanii Piwowarskiej. „Grupa użytkowników Pyszne.pl i smakoszy piwa Redd's w dużej mierze pokrywa się. Bardzo się cieszymy, że możemy teraz wspólnie sprawić im miłą niespodziankę.” - dodaje Marta Czarnecka, dyrektor marketingu Pyszne.pl.

Aby wziąć udział w akcji „Głód Narasta?” wystarczy kupić Redd’sa w promocyjnym opakowaniu i odwiedzić stronę serwisu Pyszne.pl. Na www.pyszne.pl należy złożyć zamówienie za minimum 20 zł i wpisać promocyjny kod spod kapsla Redd’s. Każdy kapsel to 5 złotych zniżki na zamówienie. Butelki Redd’sa objęte promocją będą oznaczone czerwoną etykietą na szyjce i kapslem. Promocja dotyczy wszystkich smaków Redd’s: Malina i Granat, Gruszka i Chili, Żurawina oraz Jabłko i Trawa Cytrynowa.

Współpraca Redd’sa i Pyszne.pl będzie wsparta ogólnopolską kampanią. Za mechanizm konsumencki oraz działania BTL odpowiada agencja IQ Marketing, za kreację spotu agencja PZL, a za animację Televisor. Działania PR wykonuje agencja Tailor Made PR, social mediami zajmuje się Lubię To – linked by Isobar. Dom mediowy ZenithOptimedia odpowiada za zakup mediów.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij