Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Pierwszy w Polsce portal dla influencerów

Influencer.pl to pierwsze w polskiej sieci miejsce skierowane przede wszystkim do różnego rodzaju twórców internetowych – blogerów, vlogerów i właścicieli popularnych kont w social media. Redakcja portalu publikuje najważniejsze aktualności i wydarzenia związane z polską blogosferą...
O autorze
1 min czytania 2016-07-22

i ogólnie rzecz ujmując mediami społecznościowymi. Publikowane są również praktyczne porady pozwalające rozwinąć swój pomysł, a finalnie zacząć na nim zarabiać jako influencer.

Portal jest podzielony na sekcje: aktualności i wydarzenia, porady (kompleksowy dział obejmujący takie zagadnienia jak SEO, promocja, aspekty prawne i zarabianie na swojej twórczości), wywiady z influencerami i newsy z social media. Znalazło się też miejsce na porady dla agencji marketingowych odnośnie efektywnej i etycznej współpracy z influencerami.

„Portal www.influencer.pl jest projektem content marketingowym realizowanym przez naszą firmę” – mówi Paweł Strykowski CEO WhitePress – „chcemy zbudować społeczność wokoło naszego nowego modułu przeznaczonego dla influencerów i zachęcić ich do rejestracji w naszej platformie pod adresem: www.whitepress.pl/influencer”.

W serwisie już zostało opublikowanych kilkadziesiąt porad i aktualności. Przeprowadzane są także wywiady z najważniejszymi blogerami i vlogerami. Każdy wywiad jest uzupełniany o autorski portret wykonany przez współpracującego grafika.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Influencer.pl funkcjonuje od początku lipca, a jego celem jest przede wszystkim edukacja rynku i promowanie wysokich standardów współpracy z influencerami. Za redagowanie treści serwisu odpowiedzialne są Patrycja Górecka i Dorota Gryglak. Serwis odwiedziło ponad 15 tysięcy internautów przez pierwsze 2 tygodnie obecności w sieci.

Słuchaj podcastu NowyMarketing