Play wykorzystuje innowacyjne targetowanie na Facebooku

Kampania wspierająca ofertę "Formuła Duet" jest pierwszym działaniem firmy telekomunikacyjnej z regionu CEE opartym o wprowadzone przez Facebook targentowanie behawioralne. Za prowadzenie kampanii odpowiada, należąca do Dentsu Aegis Network Polska, agencja Isobar.
O autorze
0 min czytania 2016-07-25

Działania social media są cześcią kampanii wspierającej najnowszy pakiet operatora. Skierowane do dwóch osób rozwiązanie promuje nowa gwiazda Play – Pascal Brodnicki. Isobar Polska odpowiada za strategię komunikacji i egzekucję działań w mediach społecznościowych. Kampania wspierająca ofertę „Formuła Duet” jest pierwszym działaniem firmy telekomunikacyjnej z regionu CEE opartym o wprowadzone przez Facebook targentowanie behawioralne. W ramach kampanii przygotowano szereg animowanych kreacji, każda z nich została opracowana z myślą o innej grupie użytkowników a poszczególne grupy zostały wyselekcjonowane w oparciu o zachowania ich członków. Narzędzie segmentacyjne zostało stworzone przez Creative Shop.

Isobar Polska współpracuje z Play od 2013 r. Agencja odpowiada za obsługę social media operatora oraz za realizacje wybranych projektów digital oraz projektów specjalnych.