MEC zwyciężył w przetargu mediowym FM Bank PBP SA

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
MEC zwyciężył w przetargu mediowym FM Bank PBP SA

Przetarg dotyczył obsługi wszystkich marek i produktów banku oraz pełnej obsługi mediowej we wszystkich kanałach komunikacji, w tym działań performance marketingowych.

Agencja mediowa MEC zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową Banku SMART i BIZ Banku, marek handlowych FM Banku PBP SA. Głównymi kryteriami wyboru były strategia oraz koszty. MEC pokonał w przetargu 3 agencje.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- MEC zaprezentował w konkursie szerokie możliwości analityczne, które chcemy wykorzystać w budowie marki na polskim rynku banków. Agencja wykazała się też dobrym rozpoznaniem sytuacji biznesowej naszego sektora, a swoje pomysły na współpracę poparła wnioskami z własnych badań i pomiarów – mówi Maciej Pichlak, dyrektor marketingu FM Bank PBP SA.

- W przetargu mieliśmy okazję wykorzystać m.in. wnioski z nowego badania MEC - Touchpoints, które mierzy wpływ istotności kilkudziesięciu kanałów komunikacji na różne fazy cyklu zakupowego. Dla MEC to szczególnie ważna i obiecująca wygrana m.in. z uwagi na szeroki zakres współpracy z nowym klientem – dodaje Izabela Albrychiewicz, prezes MEC.

Współpraca pomiędzy MEC a FM Bankiem właśnie się rozpoczyna.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij