Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Małgorzata Rzeczkowska w grupie J. Walter Thompson

Do zespołu Obsługi Klienta grupy J. Walter Thompson dołączyła Małgorzata Rzeczkowska związana z branżą reklamową ponad 10 lat. Wcześniej pracowała m.in. w Lowe, Draft FCB+Ad Fabrika, Brainshop U-boot czy Starcom Mediavest Group.
O autorze
1 min czytania 2016-07-27

Małgorzata Rzeczkowska ma bardzo duże doświadczenie w planowaniu i egzekucji wielokanałowych kampanii (TVC, press, outdoor, digital). Odpowiadała za realizację strategii, kreacji dla lokalnych oraz globalnych klientów, jak Reiffeisen Bank, Fashion House, Nivea, Leroy Merlin,  AmRest czy Knorr. Z kolei w Starcomie, działając z ramienia Next (obecnie Liquid Thread), rozbudowała swoje portfolio w zakresie realizacji kampanii digital i 360 dla klientów grupy SMG.  W grupie J. Walter Thompson objęła stanowisko Account Directora. 

J. Walter Thompson Group Poland rozwiązuje problemy biznesowe swoich klientów, w strategiczny sposób buduje oraz rozwija marki. Wierzymy w nasze nieograniczone możliwości, stawiamy na pełną odwagę, ciekawość, a przede wszystkim współpracę. Wierzymy, że razem możemy wszystko. Jednak najbardziej wierzymy w ludzi. Należymy do największej grupy komunikacyjnej na świecie, w ramach której od ponad 150 lat tworzymy innowacyjne rozwiązania. Pracujemy w systemie Pioneering Process, dzięki któremu nasi klienci są naszymi partnerami, wypracowując wspólnie z nami najlepsze rozwiązania.