Starcom wygrał przetarg ZT Kruszwica

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Starcom wygrał przetarg ZT Kruszwica

Firma ZT Kruszwica, właściciel takich marek jak m.in.: Kujawski, Oliwier, Smakowita i Finuu, zakończyła przetarg na obsługę swoich działań marketingowych w obszarze strategii komunikacji oraz planowania i zakupu wszystkich mediów. Zwycięzcą została agencja Starcom.

Procedury przetargowe, koordynowane przez firmę audytorską IAM, rozpoczęły się w maju br. Oprócz Starcomu wzięły w nich udział domy mediowe Mediacom Warszawa, OMD oraz MullenLowe Mediahub. Do finałowego etapu zakwalifikowały się agencje Starcom oraz MullenLowe Mediahub.  

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Starcom potwierdził, że dogłębnie rozumie nasz biznes, co znalazło odzwierciedlenie w wysokiej jakości merytorycznej przedstawionych nam strategii. Przy podejmowaniu decyzji duże znaczenie miały również: zaangażowanie zespołu, który dla nas pracuje oraz zaproponowane nam warunki handlowe – mówi Rafał Wadlewski, Dyrektor Marketingu w ZT Kruszwica.  

Decyzja ZT Kruszwica o ponownym wyborze Starcomu oznacza kontynuację dziesięcioletniej współpracy między firmami, której efektem w ubiegłym roku były dwie nagrody Effie: Srebro w kategorii Long Term Marketing Excellence za działania dla marki Kujawski oraz Złoto w kategorii Launch za kampanię Trolle dla marki Finuu. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij