Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Leżajsk w nowej kampanii podkreśla, że wolno i warto zwolnić

Trwa ogólnopolska kampania piwa Leżajsk. Regionalna marka, obecna na rynku od wielu lat, ma swoje korzenie w naturalnie pięknym regionie Podkarpacia. Odwołując się do spokojnej natury, Leżajsk zaprasza do nieśpiesznego smakowania przyjemności.
O autorze
1 min czytania 2016-08-03

W kampanii „Wolno wolno” marka podkreśla, że wolno i warto jest zwolnić.

Od czerwca tego roku Leżajsk dostępny jest w całej Polsce w dwóch nowych wariantach: Chmielowe Pils i Pszeniczne Klarowne. – Dzisiaj konsumenci zwracają uwagę zarówno na jakość piwa, jak i na jego pochodzenie. Cenią sobie oryginalność i lokalny charakter produktów – mówi Marta Kuropatwińska, senior group brand manager marek regionalnych i EB. – Piwo z Leżajska to wyjątkowa propozycja, mocno związana z lokalną specyfiką Podkarpacia. To zaproszenie do refleksyjnego smakowania chwil i przyjemności we własnym, nieśpiesznym rytmie.

Kampania „Wolno wolno” obejmuje telewizję, nośniki zewnętrzne, digital oraz komunikację PR i działania w punktach sprzedaży. Marka Leżajsk jest też sponsorem cyklu koncertów w warszawskim klubie Pomost 511 nad Wisłą.

Zwolnij z Leżajskiem

W ogólnopolskich stacjach telewizyjnych rusza emisja spotów reklamowych Leżajska. Na potrzeby kampanii powstały trzy filmy, zrealizowane w naturalnym dla Leżajska otoczeniu przyrody. Spoty przenoszą widzów w malownicze regiony czystej natury i pozwalają poczuć niespieszny rytm Podkarpacia, w każdym miejscu w Polsce.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Działania digital koncentrują się w mediach społecznościowych. W letniej aktywacji marka zaproponuje konsumentom interaktywną aplikację mobilną, która inspiruje do zwolnienia rytmu z Leżajskiem. Na początku sierpnia startuje też konkurs „Wolna Chata”. Jego zwycięzcy będą mogli spędzić czas w klimatycznym domu leżącym w spokojnej podkarpackiej wsi – przestrzeni współgrającej z chilloutowym charakterem piw z Leżajska.

Komunikację ATL przygotowała agencja JUST. Spoty zrealizował dom produkcyjny Film Produkcja. Działania digital realizuje Focus Media Group, a za PR marki Leżajsk odpowiada agencja Roots PR. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediavest. Opakowania przygotowała agencja WILK.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się