K2 Media kupuje kampanię w mediach offline i online dla marki Vitapil

K2 Media odpowiada za planowanie oraz zakup mediów on-line i off-line podczas najnowszej kampanii Vitapilu. Działania prowadzone są w digitalu oraz w TV. Kampania ruszyła 1 sierpnia i jest to również pierwsza w tym roku obecność marki w telewizji.
O autorze
0 min czytania 2016-08-04

Vitapil to linia suplementów oraz kosmetyków do włosów, które pomagają zachować zdrowe włosy i skórę głowy. Spot wykorzystując animację 3D przedstawia mocne, odporne i aktywne włosy skupiając się na benefitach produktów. Całość zrealizowana została pod hasłem reklamowym „Vitapil – skuteczność nie lubi ograniczeń”. Spoty dostępne są na fanpage’u marki oraz na: https://goo.gl/6tYSy6

K2 Media odpowiada też za komunikację na Facebooku oraz Instagramie. Opiera się ona na postach poradnikowych, współpracy z blogerkami oraz serii video Błyskawiczne Stylizacje. 

Na początku roku K2 Media wygrało konkurs na obsługę dwóch marek firmy Nutropharma – Vitapil i Meltiki. Zdaniem przedstawicieli spółki o wyborze agencji zdecydowała jakość zaproponowanej strategii i zrozumienie potrzeb klienta. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj