Communications managerem Codemedia została Kinga Nurska – do tej pory związana m.in. z Isobar Polska i ACR (dziś K2 Media).
Nurska pracuje w obszarze komunikacji marketingowej od 8 lat. Karierę zawodową rozpoczynała jako copywriter i creative w Mather Communication (grupa Ogilvy) oraz w Heurece (dzisiejsze VML). Następnie przez rok była dziennikarką w magazynie branżowym Brief, aby wrócić na stronę agencji jako communication manager oraz group account manager (m.in. K2 Media, Isobar Polska, Think Kong). Realizowała projekty digitalowe, ze szczególnym uwzględnieniem social media oraz branded content m.in. dla linii KLM i AirFrance, marek z portfolio L’Oreal oraz Accor Hotels.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Z uwagi na wspomniane doświadczenia, poza komunikacją korporacyjną Codemedia, będzie wspierać działy branded content oraz mediów społecznościowych domu mediowego. Kinga Nurska raportuje bezpośrednio do zarządu. Klienci, dla których Codemedia realizuje działania branded content oraz social media to m.in. Bonduelle oraz Merck.