MSLGROUP po raz drugi wyłącznym partnerem PR Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Golden Drum

Tegoroczna, 23 edycja Golden Drum będzie przełomową. Festiwal zmienia siedzibę z Portorož na Ljubljanę, a formuła z reklamowej zostaje rozszerzona na całą branżę kreatywną.
O autorze
1 min czytania 2016-08-17

Zadaniem MSLGROUP jest strategiczne doradztwo przy repozycjonowaniu Golden Drum oraz komunikacja imprezy – dotarcie do branży marketingowej na 37 rynkach w Europie, Rosji i na Bliskim Wschodzie.

Impreza łączy co roku ponad 900 ekspertów z branży marketingowej oraz projektantów, młode talenty i studentów. Przez cztery dni festiwal oferuje szeroką gamę programów z wieloma znanymi i wielokrotnie nagradzanymi prelegentami oraz największy przegląd kampanii zrealizowanych w ciągu minionego roku.

Golden Drum chce wskazywać nowe drogi rozwoju  dla marketerów, pokazywać dobre praktyki oraz inicjować dyskusje nad ważnymi dla środowiska tematami. Hasło przewodnie tegorocznej edycji brzmi  „Zainspirowani by inspirować”.

Mojca Briščik, Dyrektor Generalna Festiwalu Golden Drum i Dyrektor Zarządzająca Słoweńskiej Izby Reklamowej „Festiwal Golden Drum przekracza granicę reklamy i wkracza w świat kreatywności w dużo szerszym tego słowa znaczeniu. W tym szczególnym momencie potrzebujemy agencji, która będzie zaufanym doradcą i strategicznym partnerem w procesie zmian. MSLGROUP wsparta siłą Grupy Publicis pomaga nam przedefiniować charakter Golden Drum i właściwie zakomunikować nową formułę festiwalu.”

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Sebastian Hejnowski, CEO MSLGROUP w Europie Środkowej i Wschodniej „Wysokie kryteria przy ocenie, komisja konkursowa składająca się z najwyższej klasy ekspertów, inspirujące tematy oraz prelegenci mają być najlepszymi referencjami Golden Drum. Festiwal to silna marka, która jest otwarta się na zmiany zachodzące w świecie komunikacji. Razem z organizatorami chcemy współtworzyć historię sukcesu Golden Drum jako najważniejszego wydarzenia branży kreatywnej w regionie.”

Dwudziesty trzeci Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Golden Drum, organizowany przez Słoweńską Izbę Reklamową, odbędzie się od 18 do 21go października 2016 r. w Ljubljanie, Zielonej Stolicy Europy 2016, w Słowenii.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Ważne daty:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Rejestracja uczestników oraz delegatów: otwarta
Deadline na zapisy: 29 sierpień 2016
Wczesny deadline dla delegatów: 20 wrzesień 2016
Więcej informacji o Festiwalu Golden Drum  na stronie: www.goldendrum.com

 

Źródło: news.mslgroup.pl