Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Strefy Relaksu – sierpniowa kampania Cydru Dobrońskiego

Strefy Relaksu to najnowsza kampania wizerunkowo-sprzedażowa marki Cydr Dobroński. W ramach działań w specjalnie przygotowanych Strefach Relaksu Cydru Dobrońskiego można wypocząć na plażach w nadmorskich kurortach oraz w łódzkiej Manufakturze.
O autorze
1 min czytania 2016-08-18

Działania prowadzone są także w sieciach handlowych Tesco. Kampania ruszyła z początkiem sierpnia i potrwa do końca wakacji. Strefy Relaksu to element strategii marki Cydr Dobroński.

 Strefy Relaksu Cydru Dobrońskiego to propozycja firmy Jantoń na okres letni. Oprócz odpoczynku na hamakach z Cydrem Dobrońskim, goście Stref Relaksu będą mogli ochłodzić się pod specjalnie przygotowanymi kurtynami wodnymi. 

Strefy Relaksu to element wdrażanej nowej strategii Cydru Dobrońskiego, który stanowi jedną z naszych kluczowych  marek – mówi  Jacek  Jantoń, Prezes Zarządu Jantoń S.A. Sp. K., Członek Rady Głównej Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa – Jest to kolejny etap rozwoju marki po zbudowaniu sieci dystrybucji w całym kraju – dodaje prezes Jantoń. 

Do Stref Relaksu marka Cydr Dobroński zaprasza na plaże Sopotu, Jarosławca, Łeby, Karwii oraz Dębek – Planowane są otwarcia kolejnych punktów na polskim wybrzeżu – zaznacza Jakub Nowak, Wiceprezes Jantoń S.A. Sp. K. – Naszą Strefę można odwiedzić także w rynku łódzkiej Manufaktury, w ramach wydzielonej tam plaży – dodaje. Strefy Relaksu znajdują się także w sklepach sieci Tesco.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jantoń S.A. Sp.K. – firma powstała w 1976 roku. Obecnie jest jednym z największych producentów, importerów i dystrybutorów branży winiarskiej w Polsce. Szeroka i różnorodna oferta produktowa firmy zawiera m.in.: wina gronowe, wina musujące, wermuty, wina grzane, ekologiczne, deserowe, owocowe, cydry, napoje niskoalkoholowe oraz drinki RTD. Jantoń S.A. Sp.K. jest Członkiem Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa. Producentem znanych marek takich jak: KadarkaPrestige, Celebro, Aronica, Zbójeckie Grzane czy też Cydr Dobroński.  Firma Jantoń to dziesięciokrotny laureat tytułu „Przedsiębiorstwo Fair Play”. 

Firma Jantoń po raz kolejny otrzymała prestiżowy certyfikat „Przedsiębiorstwo Fair Play”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Tytuł przyznawany za etyczne prowadzenie firmy, uczciwe relacje z klientami i innymi partnerami biznesowymi oraz kształtowanie pozytywnych relacji ze społecznością lokalną.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się