Kotański ma kilkunastoletnie doświadczenie w branży reklamowej. Pracował między innymi w Y&R, Grey, BBDO, Red8, Leo Burnett. Na swoim koncie ma wiele nagród (Kreatura, Golden Drum, Effie), pracował między innymi dla takich marek jak: Zelmer („Testy”), Castorama („Mówimy waszym językiem”), Kinder Bueno („Wampir”), TVN, Frito Lay, Colgate-Palmolive, Danone, Xerox, Philip Morris, PepsiCo, Polsat, TVN, Statoil, Ford, Warka, Citibank Handlowy, Microsoft, Plus, Carlsberg.
W swoim dorobku ma także kilka książek.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024