Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Konkurs ,,3 kroki do celu” rozstrzygnięty

W konkursie „3 kroki do celu” nagrodę główną w wysokości 100 000 zł otrzymał Błażej Parda. Dzięki wygranej ten obdarzony fantastycznym głosem lektor, założy własne studio nagrań. Dwie nagrody po 10 000 zł pomogą zrealizować wycieczkę do Australii i założyć Design Thinking School.
O autorze
1 min czytania 2013-02-06

Do konkursu zgłoszono ponad 200 filmów. To chyba największa do tej pory akcja z udziałem blogerów – cieszy się juror, Maciej Budzich. Po raz pierwszy w historii, dzięki Bankowi Millennium, blogerzy zadecydowali

o przyznaniu tak wysokich nagród. Otwartość na nowatorskie rozwiązania, przemyślana strategia oraz trójstronna współpraca banku, Agencji 180heartbeats + Jung v. Matt i blogerów sprawiły, że kampania ,,3 kroki do celu” znacząco wpłynęła na rozwój blogowego marketingu.

Konkurs „3 kroki do celu” promował Konto Oszczędnościowe Twój Cel, a łączna pula nagród wyniosła 155 000 złotych. Zadanie konkursowe polegało na zaprezentowaniu swojego celu lub marzenia za pomocą krótkiego filmu. Pełna lista zwycięzców znajduje się na www.youtube.plbankmillennium.

Konto Oszczędnościowe Twój Cel dostępne jest w Banku Millennium od lipca 2011 roku. Zakładając je, Klient definiuje cel oraz kwotę, jaką chciałby miesięcznie odkładać. W ramach konta można zaplanować harmonogram wpłat, śledzić zaawansowanie realizacji celu i reagować na bieżący stan oszczędności.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Narzędzia dostępne w ramach Konta Oszczędnościowego Twój Cel:

  • wizualizacje zaawansowania celu, w tym projekcja wpłat na przyszłość
  • kalkulator wspomagający wyliczenia
  • powiadomienia SMS o realizacji celu
  • definiowanie unikalnej nazwy i wybór grafiki ilustrującej cel
  • możliwość podzielenia się swoim celem na Facebooku

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się