Daniel Marciniak znów w dziale kreacji DDB&tribal

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Daniel Marciniak znów w dziale kreacji DDB&tribal

Po rocznej przerwie, do agencji DDB&tribal powrócił Daniel Marciniak, na stanowisko Art Directora.

Designer, animator i art director, a hobbystycznie muzyk i malarz. Absolwent warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych na Wydziale Grafiki. W reklamie od 4 lat z przerwami na działania w obszarze brandingowym.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Współpracował m.in. z DDB&tribal, VML Warsaw, Agencją 2012, tworząc kreację dla takich marek jak McDonald’s, PZU, Orange, mBank, Lay’s czy Avon. W ubiegłym roku zdobył sześć nagród i jedną nominację KTR (w tym brąz w kategorii Design) oraz jedną nagrodę i jedną nominację w konkursie Innovation Awards za projekty: „ 2forU: the Games” i „Move Update”.

Poza branżą autor pracy multimedialnej „Memory” wyróżnionej nagrodami, m. in. Vimeo Staff Picks i Nagrodą Roku 2014 Rektora ASP w Warszawie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij