LifeTube tworzy dwa nowe działy: Beauty i Gaming. Małgorzata Dumin i Michał Kołodziej obejmą stanowiska ich szefów

LifeTube w odpowiedzi na olbrzymie zainteresowanie marek kanałami kobiecymi oraz o tematyce gier i nowych technologii zdecydował się utworzyć dwa nowe działy: Gaming i Beauty, które będą specjalizowały się w obsłudze influencerów i marek z danych kategorii.
O autorze
1 min czytania 2016-09-16

Dział Beauty poprawadzi Małgorzata Dumin, na stanowisko Head of Gaming awansował Michał Kołodziej. 

Wyłonienie nowych działów to efekt postępującej specjalizacji na rynku influencer marketingu. Tylko w pierwszej połowie 2016 roku LifeTube zrealizował ponad 90 współprac komercyjnych na kanałach kobiecych i aż 120 na kanałach gamingowych, z czego część do długoterminowe współprace strategiczne.

Jesteśmy obecnie największą siecią wielokanałową w Europie Środkowo-Wschodniej. Zrzeszamy 250 kanałów docierających łącznie do ponad 30 milionów subskrybentów. Tworzenie wyspecjalizowanych zespołów jest niezbędne. Nowe działy, które skupią twórców z danych kategorii i pomogą lepiej dopasowywać oferty dla klientów w odpowiednich segmentach, to naturalny krok w rozwoju spółki – uzasadnia decyzję Paweł Stano, prezes LifeTube. 

Małgorzata Dumin (wcześniej partnership executive) jako Head of Beauty poprowadzi w LifeTube Premium dział skupiający 15 kanałów o tematyce urodowej i lifestyle (w sumie ponad 1,5 miliona stałych widzów). Dumin w branży pracuje od 2007 roku, wcześniej w LifeTube ściśle współpracowała z Red Lipstick Monster, związana była też z wydawnictwem Bauer i Marquard Media Polska. Obecnie w LifeTube skupi się na rozbudowaniu ofert multiplatformowych i prowadzeniu kampanii w oparciu o wszystkie kanały social media influencerek oraz na pozyskaniu nowych kanałów do sieci.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Michał Kołodziej będzie odpowiadał za rozwój działu Gaming LifeTube, koordynację projektów na kanałach gamingowych oraz nawiązywanie współpracy z nowymi twórcami. Obecnie jest to aż 45 kanałów o łącznej liczbie 7,2 miliona subskrybentów. Kołodziej z branżą marketingu internetowego związany jest od 2014 roku. Poprzednio w LifeTube pełnił funkcję gaming partnership managera gdzie współpracował z takimi twórcami, jak Remigiusz Maciaszek, JDabrowsky, Tivolt, Kaluch, Seto czy Ziemniak. Koordynował kampanie takich marek, jak Play, Fanta, Ubisoft, Intel, T-Mobile, McDonalds.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się