Jak zacząć sprzedawać dzięki social mediom? Bezpłatne warsztaty w ramach IAB Internet Week

Działania w mediach społecznościowych służą jedynie wizerunkowi? Czas skończyć z tym mitem. 27 września Piotr Chrzanowski, Performance Manager z They.pl, podczas warsztatów w ramach IAB Internet Week pokaże, jak efektywnie sprzedawać dzięki social mediom.
O autorze
1 min czytania 2016-09-16

Podczas warsztatów Performance Manager z agencji digitalowej They.pl zaprezentuje możliwości zastosowania mediów społecznościowych na potrzeby e-commerce. Wyjaśni także, jakie są różnice pomiędzy twardym a miękkim prowadzeniem działań w kanałach społecznościowych. Podpowie, na jakie narzędzia sprzedaży online i offline w social mediach warto zwrócić uwagę. 

Czy każda marka musi być w social mediach? Pojawia się coraz więcej wypowiedzi specjalistów marketingu internetowego, które sugerują, że media społecznościowe działają bardziej wizerunkowo niż sprzedażowo. To jest absurd! – zapewnia Piotr Chrzanowski. 

Podczas spotkania zostaną również poruszone kwestie takie, jak:

  • najważniejsze placementy efektywnościowe (m.in. Facebook, Instagram, Twitter),
  • narzędzia sprzedaży online i offline w mediach społecznościowych, w tym z zakresu performance content marketingu,
  • strategie bazujące na danych z systemu CRM, marketingu predykcyjnym (prospecting) i modelowaniu lookalike, a także strategiach cross-selling i up-selling,
  • najnowsze rozwiązania technologiczne w służbie e-commerce, wykorzystująca rozwiązania beta.

Na warsztatach zostaną zaprezentowane case studies, które udowodnią, że sprzedaż dzięki mediom społecznościowym okazuje się możliwa w różnych branżach. Spotkanie jest przeznaczone dla marketerów zajmujących się różnorodnymi podmiotami, w szczególności prowadzących biznesy oparte na sprzedaży online (B2C i nie tylko). Na warsztaty można zapisywać się tutaj.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj