Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Trzecia edycja ŠKODA Auto Muzyka

Ruszyła trzecia edycja ŠKODA Auto Muzyka – konkursu muzycznego marki ŠKODA, w którym wybierana jest najlepsza muzyka do jazdy samochodem.
O autorze
1 min czytania 2016-09-19

O tym, czego w tym roku warto słuchać podczas podróży autem, wspólnie z internautami zdecydują Tomson i Baron, Maria Sadowska, Katarzyna Nosowska oraz Dawid Podsiadło. Za organizację konkursu odpowiada agencja GoldenSubmarine, a partnerem akacji są Interia oraz RMF FM. 

W trzeciej edycji ŠKODA Auto Muzyka pierwsze skrzypce grają oczywiście artyści. Do 18 września na stronie www.skodaautomuzyka.pl mogą oni zgłosić 2 utwory i wskazać jurora, który będzie oceniał ich materiał. Od 19 września na scenę wkraczają internauci. 

Głosując, tworzą oni ranking TOP 50 utworów z puli każdego jurora oraz wybierają najlepszy zespół, który wygra profesjonalną sesję zdjęciową. Ze wskazanych 50 nagrań, każdy juror wybierze 5 najlepszych. Zawalczą one o przychylność całej kapituły, która wyróżni wspólnie 10 zespołów i zaprosi je do nagrania wspólnej płyty.

Wszystkie wybrane przez jurorów zespoły zostaną zaproszone do Garażu. W trzeciej edycji ŠKODA Auto Muzyka będzie on odgrywał pierwszoplanową rolę. To właśnie w nim zespoły spotkają się z jurorem, który ich wybrał oraz stworzą krótkie filmiki. Nagrania te, wyświetlane będą jako reklamy na YouTube, a ten zespół, którego materiał będzie miał najniższy współczynnik „skip ad” wygra możliwość nagrania profesjonalnego teledysku. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W Garażu swoje materiały nagrają również jurorzy. W rozmowach z Marcinem Prokopem opowiedzą o swoich wrażeniach po wysłuchaniu na żywo wybranych zespołów, a także o tym, jak oceniają poziom wszystkich zgłoszeń. Już pod koniec września zobaczymy pierwsze wideo z udziałem Tomsona i Barona, w następnych wystąpią kolejno: Maria Sadowska, Katarzyna Nosowska oraz Dawid Podsiadło.

Dla głosujących w konkursie, podobnie jak w poprzednich edycjach, zorganizowana zostanie loteria z nagrodami. W tym roku do wygrania jest ŠKODA Kodiaq, a także bilety na dowolny koncert w Europie, iPody Shuffle, słuchawki urBeats, Głośniki Bose i Gramofony Sony.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Spot promujący akcję można zobaczyć na YouTube.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Agencja GoldenSubmarine jest odpowiedzialna za całą koncepcję oraz organizację konkursu ŠKODA Auto Muzyka. Za produkcję materiałów wideo odpowiada firma The Polaks, za zdjęcia Zuza Krajewska, a za zakup mediów dom mediowy MediaCom. Za współpracę z artystami odpowiada MediaCom Beyond Advertising .