Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowe Renault Clio – uwodzi bez końca

Renault Polska wprowadza Nowe Renault CLIO do polskich salonów. Wprowadzeniu na rynek polski towarzyszy kampania promocyjna Renault Clio – Uwodzi bez końca. Samochody są już dostępne w salonach w cenie od 39 900 zł za samochód w wersji Life z silnikiem 1.2 16V 75. Najwyższa wersja Intens z...
O autorze
2 min czytania 2016-09-21

…Energy dCi 110 jest dostępna w cenie 69 400 zł.

Nawiązująca bezpośrednio do samochodu koncepcyjnego DeZir czwarta generacja CLIO jest jednocześnie pierwszym od 2012 roku modelem marki prezentującym nową stylistykę Renault.

W nowej odsłonie samochód wyróżnia się zmysłowym wyglądem. Nowe Renault CLIO zyskało jeszcze bardziej na atrakcyjności dzięki charakterystycznemu układowi świateł Full LED „Pure Vision” oraz szeregowi elementów designu i wystroju wnętrza, świadczących o wysokiej jakości i staranności dopracowania szczegółów. Samochód oferuje atrakcyjne wnętrze zapewniające komfort wszystkim pasażerom, które można dopasować do siebie dzięki bogatej ofercie personalizacji. Cenione z powodu swoich właściwości jezdnych Nowe Renault CLIO swobodnie czuje się w mieście dzięki systemowi Easy Park Assist, sprawiającemu, że parkowanie jest teraz jeszcze łatwiejsze.

Nowe Renault CLIO stawia na innowacyjność, oferując – zależnie od wersji – trzy różne systemy multimedialne, w tym dostępny w opcji już dla wersji Life system R&GO oraz najnowszą generację systemu R-LINK Evolution.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Gama niezawodnych i oszczędnych silników została wzbogacona o dwie nowe dynamiczne jednostki napędowe: bezkonkurencyjny silnik Energy dCi 110 oferujący zużycie paliwa na poziomie 3,5 l/100 km* oraz emisję CO2 – 89 g/km*, a także benzynowy silnik Energy TCe 120, który dostępny jest teraz również z manualną 6-biegową skrzynią. Nowe Renault CLIO dysponuje obecnie jedną z najbardziej kompletnych gam jednostek napędowych oferowanych na rynku.

Nowe Renault CLIO, dostępne w wersji nadwoziowej hatchback lub grandtour i w trzech poziomach wyposażenia oraz serii specjalnej Limited (nie licząc bogatej oferty personalizacji), stworzono z myślą o zdobywaniu uznania coraz liczniejszych rzesz klientów o bardzo zróżnicowanych oczekiwaniach. Nowe Renault CLIO R.S. łączy w sobie wszystkie udoskonalenia wprowadzone w Nowym Renault CLIO, wzbogacone o wiedzę techniczną i doświadczenie Renault Sport w wyścigach samochodowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Przy światowej sprzedaży przekraczającej 400 tys. egzemplarzy w 2015 roku, CLIO jest liderem w swoim segmencie na terenie Europy** i jednym z najlepiej sprzedających się modeli w swojej klasie w pozostałych częściach świata.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Mając na swoim koncie ponad 13 milionów egzemplarzy sprzedanych od 1990 roku, CLIO jest najlepiej sprzedającym się francuskim autem wszech czasów.

Kampania reklamowa wykorzystywać będzie wiele innowacyjnych formatów. Kampania reklamowa wprowadzająca Renault Clio w Polsce jest prowadzona w telewizji, na antenie stacji ogólnopolskich oraz w stacjach tematycznych. Kampania radiowa została zaplanowana w wiodących stacjach radiowych o zasięgu ogólnopolskim. Planowana jest obecność na portalach wizerunkowych oraz platformach VOD stacji telewizyjnych. Dodatkowo prowadzone są działania w Social Mediach: Facebook, Instagram, YouTube. Każdy z zaplanowanych formatów reklamowych przekazuje hasło Renault Clio – Uwodzi bez końca. W kampanii zobaczymy trzy kreacje, prezentujące wyróżniający się design oraz unikalne cechy modelu, oferującego wiele nowych i innowacyjnych technologii. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD. Za kreację odpowiada agencja kreatywna Publicis.

 

* Zużycie paliwa i emisja CO2 są homologowane zgodnie ze standardową metodą pomiaru, określoną obowiązującymi przepisami.
** Łączna liczba osobowych i dostawczych wersji zarejestrowanych w 2014 i 2015 roku.