Allegro dla Samsung Irena Women’s Run

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Allegro dla Samsung Irena Women’s Run

Agencja Allegro odpowiadała za realizację tegorocznej edycji biegu Samsung Irena Women’s Run. Była to już 7. edycja wydarzenia, którego patronką jest jedna z największych gwiazd polskiej lekkoatletyki – Irena Szewińska.

5-kilometrowa trasa to dla biegaczek około 30 minut wysiłku. Dla agencji – kilkanaście tygodni przygotowań logistycznych i organizacyjnych. Allegro, które było odpowiedzialne za kompleksową produkcję biegu, zadbało o każdy szczegół, aby 1200 uczestniczek Samsung Irena Women’s Run mogło bez problemu cieszyć się tym sportowym wydarzeniem. Nieocenione okazało się wcześniejsze doświadczenie agencji, która realizowała inne projekty sportowe m.in. piłkarskie, lekkoatletyczne czy motoryzacyjne.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W początkowej fazie Allegro zadbało o uzyskanie wszystkich potrzebnych pozwoleń i przygotowanie dokumentacji - kluczowa była dobra współpraca z miastem oraz służbami porządkowymi. Jednocześnie dział kreacji agencji stworzył spójna linię kreatywną nawiązującą do kobiecych wartości, która stała się podstawą komunikacji do grupy docelowej wydarzenia, czyli aktywnych i dbających o zdrowie kobiet. Pozyskano również atrakcyjnych dla klienta partnerów z segmentu premium. Następnie do zadań agencji należało zaplanowanie logistyki tak, aby zapewnić kompleksowe bezpieczeństwo uczestniczek oraz zagwarantować płynny przebieg imprezy na 5-kilometrowej trasie w centrum Warszawy oraz w miasteczku biegowym zlokalizowanym na Agrykoli.

Produkcja imprezy masowej wymaga profesjonalnej komunikacji między organizatorami, uczestnikami i sponsorami. Tym obszarem zajął się dział PR Allegro, prowadząc działania w kanale digitalowym (stworzenie i administracja strony internetowej biegu oraz nadzór na procesem rejestracji) oraz social mediach (korespondencja z uczestnikami). Zrealizowano również kampanię reklamową na Facebooku, która zwiększyła frekwencję na wydarzeniu. Wysoka liczba biegaczek była istotna, aby zrealizować ważny cel CSR-owy, wykorzystujący mechanizm CRM – przekazanie części funduszy z pakietów startowych na rzecz profilaktyki cukrzycy.

4 września nad sprawną realizacją imprezy pracował 100-osobowy zespół. Efekt? 1200 biegaczek ukończyło 7. Samsung Irena Women’s Run, a Irena Szewińska przekazała czek Polskiemu Stowarzyszeniu Diabetyków.

To pierwsza edycja Samsung Irena Women’s Run produkowana przez agencję Allegro. Za koordynację projektu byli odpowiedzialni Jakub Kiełt, Event Manager oraz Michał Bajerski, Account Manager.

Making of Samsung Irena Women’s Run 2016:

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij