Reklama podkreśla główne atuty tego produktu, stosowanego przy złym samopoczuciu, przeziębieniu, bólach głowy, bólach mięśni i stawów oraz w dolegliwościach trawiennych.
Utrzymany w żartobliwej sitcomowej stylistyce spot jest daleki od wcześniejszej komunikacji marki. Ma zadanie unowocześnić silnie tradycyjny wizerunek Amolu oraz dotrzeć do młodszej grupy.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kampania prowadzona jest w ogólnopolskich oraz tematycznych kanałach telewizyjnych.
Kreacją reklamy zajęła się krakowska agencja Heads Advertising, produkcją Feelmovie. Za planowanie i zakup mediów odpowiada OMD.
Słuchaj podcastu NowyMarketing