Gala Muzyczne Mosty odbyła się w Centrum Sztuki Współczesnej w Zamku Ujazdowskim w Warszawie.
W ramach zadań agencji znalazło się opracowanie koncepcji i scenografii Gali, jak i również koordynacja przebiegu spotkania.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Głównym założeniem koncepcji eventu Muzyczne Mosty było połączenie muzyki klasycznej z trzema pokoleniami muzycznymi.
Za klasyczną część repertuaru odpowiadała Orkiestra Sinfonia Viva, której występ uświetniła wspaniała scenografia w postaci przygotowanego przez endorfinę mappingu – mostu łączącego występ Orkiestry z koncertem kolejnych artystów: HEY, T-Love oraz Dawida Podsiadło.
Bardzo ważnym elementem eventu była również spektakularna, zmieniająca się na potrzeby kolejnych części wydarzenia, oprawa świetlna.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing