DDB&Tribal autorem nowej kampanii dla AXE

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
DDB&Tribal autorem nowej kampanii dla AXE

Agencja przygotowała cykl filmów przedstawiających mężczyzn, którzy wbrew lansowanym stereotypom, nie boją się podkreślać swojej indywidualności i żyją realizując swoje pasje.

Bohaterem pierwszego jest Hubert Kostrzewa (kaskader). Kampania prowadzona jest w Internecie i na  kanałach społecznościowych marki.  DDB&Tribal pracuje dla AXE od 2015 roku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mindshare, zaś za produkcję spotu studio filmowe Papaya.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij