Od 29 września do 1 października w Złotych Trasach można było doświadczyć nowego zapachu w środku kwiatowej instalacji.
Koncepcja ambientu opierała się na idei: Zobacz siebie w świecie Avon Life stworzonym przez Kenzo Takada. Specjalna instalacja, zbudowana przy głównym wejściu w centrum handlowym Złote Tarasy, pozwalała bezpośrednio doświadczyć piękna, a wrażenia wizualne łączyły się z zapachowymi.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W środku kubika, który był przestrzenią instalacji, przygotowane zostały specjalne lustra i kwiatowe girlandy. Odwiedzający go goście mogli zobaczyć samych siebie w świecie piękna, a także mieli możliwość zrobienia pamiątkowego zdjęcia lub gifa, które udostępniali w swoich kanałach social mediowych.
W kampanii wzięli udział również influencerzy, zaproszeni do strefy Avon Life.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kampania wspomagana była też działaniami w social mediach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing