Deadpool z nagrodami Clio Key Art Awards - (anty)bohater przedstawia case study

Deadpool z nagrodami Clio Key Art Awards - (anty)bohater przedstawia case study

20 października film Deadpool został nagrodzony Grand Clio w konkursie Clio Key Art Awards. Z okazji wcześniejszej nominacji nagrane zostało video, w którym sam Deadpool opisuje przebieg całej kampanii.

Kampania marketingowa towarzysząca filmowi Deadpool była jedną z najbardziej udanych, jeśli chodzi o promocję filmów. Została ona także doceniona przez jury w konkursie Clio Key Art Awards. Deadpool otrzymał łącznie dwie nagrody, Grand Clio w kategorii kampanii zintegrowanych oraz Grand Clio w kategorii billboard za humorystyczną kreację z emotikonami.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse


fot. ten30studios.com/portfolio/deadpool

Z okazji nominacji wypuszczone zostało video przedstawiające Deadpoola, który ze swoistym dla siebie humorem opisuje całą kampanię marketingową towarzyszącą filmowi, a także tłumaczy, w jaki sposób udało mu się zostać nominowanym.

Więcej na temat kampanii marketingowej filmu Deadpool przeczytacie tu >

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij