H+K Strategies z międzynarodową nagrodą Global SABRE Awards

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
H+K Strategies z międzynarodową nagrodą Global SABRE Awards

Kampania #Ocalksiązki autorstwa Hill+Knowlton Strategies jako jedyna polska kreacja znalazła się w gronie wyróżnionych projektów, które otrzymają nagrodę Global SABRE Awards.

Global SABRE Awards to nagroda, którą otrzymują tylko najlepsze światowe projekty wyróżniające się w konkursach regionalnych. W tegorocznej edycji z 5000 zgłoszonych wybrano 40 zwycięskich kampanii, w tym z regionu EMEA. Wśród nich jedyny polski projekt to #Ocalksiążki. Nagrody zostaną wręczone podczas PRovoke16, 5. edycji Global PR Summit, która odbywa się w dniach 24-26 października w Miami.   

Kampania #OcalKsiążki miała na celu zbudowanie poparcia dla Ustawy o książce, której założeniem było wprowadzenie jednolitej ceny na nowości wydawnicze, która obowiązywałaby przez okres 12 miesięcy od ich debiutu na rynku.  

To już 5. nagroda dla kampanii #Ocalksiażki. Projekt został już nagrodzony dwoma Złotymi Spinaczami w 13. edycji konkursu w kategoriach Public Affairs i Lobbying, Kultura i Media, nagrodą Gold SABRE Award (2016) oraz Digital Communication Award (2016).

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij