Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Senuto dodaje kolejne funkcje

Senuto –polska platforma do optymalizacji działań SEO –wprowadza sześć nowych narzędzi. Dzięki nim użytkownicy będą mogli jeszcze dokładniej sprawdzać i dobierać słowa kluczowe oraz analizować domeny konkurencji, tym samym zapewniając sobie znacznie większą widoczność w wynikach wyszukiwania Google.
O autorze
2 min czytania 2016-10-26

Wachlarz narzędzi SEO na jednej platformie

Celem Senuto jest kompleksowe wspieranie działań SEO naszych klientów. Chcemy, aby wchodząc na platformę mieli poczucie, że są tutaj wszystkie niezbędne do ich pracy narzędzia. Z tego względu cały czas pracujemy nad rozszerzaniem funkcjonalności, czego efektem jest 6 wprowadzonych niedawno funkcji – mówi Damian Sałkowski, kierujący Senuto.

Najnowsze zmiany na platformie dotyczą m.in. możliwości związanych z doborem słów kluczowych. Najważniejsze funkcje to:

1. Wszystkie słowa domen – pozwala na zebranie w jednej tabeli wszystkich słów kluczowych, na które widoczne są określone domeny. Jest to idealne rozwiązanie dla firm posiadających bardzo zbliżoną konkurencję i chcących w szybki sposób wyszukać słowa kluczowe pasujące do branży oraz ich cechy. Wystarczy wprowadzić kilka domen, a platforma wyznaczy listę unikalnych słów, na które te domeny są widoczne w zakresie pozycji 1-50.

2. Historia serp’ów dla słowa kluczowego – narzędzie pozwala sprawdzić jakie domeny występowały na dowolne słowo kluczowe w wynikach wyszukiwania, począwszy od 9 listopada 2015 aż do dziś. Za jego pomocą użytkownik jest w stanie prześledzić interesujące go słowo kluczowe i sprawdzić jego pozycję w rankingach wyszukiwarki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

3. Pozyskane/ utracone słowa – ta funkcja pozwala wyznaczyć słowa, które w określonym dniu zaliczyły wzrost lub spadek. Dzięki niemu posiadacze własnych serwisó będą mogli stwierdzić czy wzrost lub strata ruchu z wyszukiwarki była spowodowana obniżeniem pozycji konkretnych słów kluczowych.

4. Dodatkowe słowa kluczowe – ta funkcja pozwala wyznaczyć słowa kluczowe, na które domena nie jest widoczna w TOP 50 wyników wyszukiwania, a zgodnie z algorytmem powinna być. Działa w oparciu o słowa kluczowe, na które domena jest widoczna oraz na podstawie słów konkurencji. Narzędzie umożliwia budowanie bazy słów kluczowych (keyword research) za pomocą dosłownie jednego kliknięcia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

5. Not provided detector

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kolejną istotną zmianą w Senuto jest wprowadzenie narzędzia, które umożliwia sprawdzanie z jakich słów kluczowych określona domena ma najwięcej ruchu. Not provided detector bazuje na obecnej pozycji domeny oraz miesięcznej liczbie wyszukiwań danego słowa kluczowego. Algorytm Senuto wyznacza słowa, z których domena pobiera z wyszukiwarki najwięcej ruchu.

6. Analiza konkurencji

To narzędzie pozwala w bardzo zaawansowanym stopniu porównać widoczność swojej domeny do konkurencji. Umożliwia zestawienie własnej witryny z konkurencyjnymi stronami na wiele różnych sposobów.

Kolejne zmiany już niebawem

Czym jeszcze zaskoczy swoich użytkowników Senuto? W najbliższych tygodniach chcemy wypuścić nową funkcję audytu. Ta obecna umożliwia zbadanie i sprawdzenie strony, pracujemy nad rozszerzeniem tej funkcji. W niedalekiej przyszłości planujemy również wprowadzenie danych umożliwiających badanie reklam płatnych w wyszukiwarce – zdradza najbliższe plany Damian Sałkowski.