Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Jakie wyzwania czekają branżę reklamową w najbliższej przyszłości? Gdzie szukać inspiracji do pracy? Jak zatrzymać młode talenty w firmie?

Na te i inne pytania odpowiedzą znani i doświadczeni praktycy z branży reklamowej z całego świata, podczas konferencji Cannes Lions Imagination Day , która odbędzie się 8 listopada w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Tego samego dnia wieczorem, w wybranych 7 miastach Polski, odbędzie się pokaz...
O autorze
2 min czytania 2016-11-02

…najlepszych filmów reklamowych nagrodzonych na tegorocznym festiwalu Cannes Lions. Organizatorem wydarzenia jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Ideą konferencji jest inspirowanie do twórczego myślenia poprzez pobudzanie wyobraźni, pokazywanie najlepszych case study, budowanie przestrzeni służącej wymianie myśli i doświadczeń. Podczas 6. edycji Cannes Lions Imagination Day, wśród prelegentów pojawią się między innymi takie osobowości jak:

MARIA SCILEPPI – założycielka 72U, platformy mającej na celu stymulowanie rozwoju osobistego, twórczej ekspresji oraz łączenia profesjonalistów z różnych branż. 72U realizuje bardzo różnorodne projekty – od filmów dokumentalnych, przez produkty designerskie, eventy, interaktywną sztukę aż po klipy muzyczne. Scileppi poruszy temat znaczenia zmiany, szczególnie w odniesieniu do rozwoju i kreatywności, bo to właśnie miłość do zmian przyczyniła się do jej sukcesów.

ALEX LEWIS – Dyrektor Działu Strategii w BBDO Europe, autor legendarnej już kampanii „Nie jesteś sobą, kiedy jesteś głodny” opowie o tym w jaki sposób połączyć kreatywność z danymi, aby odnieść sukces biznesowy oraz mieć jeszcze lepsze pomysły.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

CLAUDIA HELMING – założycielka serwisu DaWanda z produktami DIY (Do it yourself) opowie o tym, jakie wspaniałe przedmioty potrafi stworzyć ludzka ręka i że często o tym zapominamy w pochłaniającym nas świecie technologii.

JOAO DANIEL TIKHOMIROFF – zdobywca aż 41 (w tym 11 złotych) nagród na Festiwalu Cannes Lions, dwukrotnie zasiadał w jury w kategorii „Film” i „Film Craft”. Podczas konferencji opowie o ewolucji form filmowych i contentu na przestrzeni ostatnich lat, czy i jakie istnieją granice w tworzeniu contentu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

BRADLEY G MUNKOWITZ – jego kreacje zmieniły branżę, jego styl rozpoznawalny jest już na pierwszy rzut oka. Bradley G Munkowitz, czyli Gmunk opowie, jak w reklamie wykorzystać Sci-Fi i psychodeliczny świat snu. W jego portfolio znajdują się takie projekty, jak m.in.: launch Samsunga S6, holograficzna sekwencja z filmu „Tron: Dziedzictwo”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

oraz wielu innych doświadczonych i ciekawych indywidualności z branży reklamowej i okołoreklamowej.

Agenda konferencji na: www.imaginationday.pl

Wykłady będą prowadzone w języku angielskim, bez tłumaczenia.

Wieczorem, o godz. 19.30 odbędzie się pokaz reklam w wybranych kinach sieci Multikino w 7 miastach Polski: Warszawa (Złote Tarasy, Ursynów), Wrocław Arkady Wrocławskie, Kraków, Poznań Stary Browar, Gdańsk, Katowice, Łódź Silver Screen. Będzie to niepowtarzalna okazja obejrzenia wspólnie na dużym ekranie najbardziej kreatywnych filmów reklamowych nagrodzonych na prestiżowym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2016. Filmy te pobudzają wyobraźnię i inspirują widzów, wyznaczają standardy oraz pokazują trendy w branży reklamowej, a przy okazji są dobrą rozrywką.

Zapraszamy wszystkich entuzjastów dobrej reklamy!

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: BBDO, Starcom, Multikino Media
Partnerzy: AMS, Fotolia;
Partnerzy Pokazu: Coca-Cola, Somersby
Patroni medialni: Gazeta.pl NEXT, Rzeczpospolita Życie Regionów, New Polish Design, Gomobi.pl, AdMonkey, F5, Wirtualna Polska
Współpraca: Televisor;