Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

180heartbeats + JUNG v. MATT z eventem “The Originals” dla Citroëna

180heartbeats + JUNG v. MATT przygotowała dla marki Citroën event prasowy pod hasłem “The Originals”, promujący cztery nowe modele samochodów. Ważnym elementem wydarzenia była specjalna, dedykowana dziennikarzom aktywacja.
O autorze
1 min czytania 2016-11-02

Wydarzenie dedykowane było dziennikarzom motoryzacyjnym, którzy w ciągu całego dnia mogli przetestować cztery nowe modele samochodów: C4 Picasso, C4Grand Picasso, SpaceTourer i Jumpy.

Specjalnie dla dziennikarzy została opracowana aplikacja, wykorzystująca geolokalizację.

Zadaniem uczestników było jak najwierniejsze odtworzenie logo marki Citroën poprzez wytyczenie trasy podczas jazdy samochodem. Drogę zapisywała aplikacja połączona z nawigacją. Uczestnicy mogli w dowolnym momencie włączyć i wyłączyć zapisywanie trasy tak, aby precyzyjnie narysować znak.

W naszych koncepcjach staramy się łączyć online z offline. Wprowadzamy do realizowanych przez nas wydarzeń elementy digitalu, które zmieniają event w interaktywne doświadczanie danej marki. Nowoczesne samochody marki Citroën są nowinkami nie tylko motoryzacyjnymi, ale również stricte technologicznymi, a interaktywny element eventu podkreślił dodatkowo innowacyjność zaprezentowanych podczas premiery czterech nowych modeli aut – podsumował event Marek Zawada, Experiential Director w 180heartbeats + JUNG v. MATT.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing