Wydarzenie dedykowane było dziennikarzom motoryzacyjnym, którzy w ciągu całego dnia mogli przetestować cztery nowe modele samochodów: C4 Picasso, C4Grand Picasso, SpaceTourer i Jumpy.
Specjalnie dla dziennikarzy została opracowana aplikacja, wykorzystująca geolokalizację.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Zadaniem uczestników było jak najwierniejsze odtworzenie logo marki Citroën poprzez wytyczenie trasy podczas jazdy samochodem. Drogę zapisywała aplikacja połączona z nawigacją. Uczestnicy mogli w dowolnym momencie włączyć i wyłączyć zapisywanie trasy tak, aby precyzyjnie narysować znak.
W naszych koncepcjach staramy się łączyć online z offline. Wprowadzamy do realizowanych przez nas wydarzeń elementy digitalu, które zmieniają event w interaktywne doświadczanie danej marki. Nowoczesne samochody marki Citroën są nowinkami nie tylko motoryzacyjnymi, ale również stricte technologicznymi, a interaktywny element eventu podkreślił dodatkowo innowacyjność zaprezentowanych podczas premiery czterech nowych modeli aut – podsumował event Marek Zawada, Experiential Director w 180heartbeats + JUNG v. MATT.
Słuchaj podcastu NowyMarketing