Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Datalicious Breakfast – Scoring Twoja tajna Broń!

Już 16 listopada odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu Datalicious Breakfast. Wśród prelegentów pojawiają się m.in. Urszula Sławek (Media&Leads), Krzysztof Nowicki (Ignition One) oraz Hubert Świtalski (Ströer Digital Media). Zarejestruj się już teraz.
O autorze
1 min czytania 2016-11-02

Datalicious Breakfast to cykliczne śniadanie edukacyjne dla marketerów. Podczas kolejnego spotkania dowiesz się, jak określać efektywność emitowanych reklam (atrybucja wielokanałowa) oraz jak mierzyć rzeczywistą liczbę wyświetleń reklam na stronie, ich skuteczność oraz zaangażowanie użytkowników (ad visibility). Poznasz scoring – sposób automatyzacji, który przy zachowaniu prostoty obsługi, pozwala na prowadzenie spersonalizowanej komunikacji 1:1 w czasie rzeczywistym.

Uczestnicy będą mieli także okazję spotkać się z marketerami z różnych branż i wymienić doświadczeniami.

Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny. Zarejestruj się już teraz.

Agenda wydarzenia:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

08:40 – 09:10 Rejestracja i powitanie gości / Networking
09:15 – 09:45 Scoring – tajna broń współczesnego marketera. (Krzysztof Nowicki)
09:45 – 10:15 Efektywne wykorzystanie modeli atrybucji. (Urszula Sławek)
10:15 – 10:45 Advisibility – co to jest i jak zmieni rynek reklamowy? (Huber Świtalski)
10:45 – 11:30 Dyskusja z uczestnikami / Networking

Datalicious Breakfast – Scoring Twoja tajna Broń! odbędzie się 16 listopada w Warszawie w The Brain Embassy, Adgar Park West, Al. Jerozolimskie 181, Budynek „b” (5 piętro).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się