Alex Lewis (BBDO Europe): W przeciwieństwie do rachunkowości czy prawa, które dotyczą oceniania wartości, my po prostu wartości tworzymy

Alex Lewis (BBDO Europe): W przeciwieństwie do rachunkowości czy prawa, które dotyczą oceniania wartości, my po prostu wartości tworzymy
Z okazji nadchodzącego Imagination Day rozmawiamy z tegorocznymi prelegentami na temat branży reklamowej, trendów i wyzwań, a także inspiracji. Jako kolejny na nasze pytania odpowiedział Alex Lewis, Director of Strategy, BBDO Europe.
O autorze
1 min czytania 2016-11-03

Powiedz nam kilka słów na temat Twojego wykładu na Imagination Day

Jesteśmy przyzwyczajeni do pewnego rodzaju kategoryzacji, gdzie kreatywność to zjawisko bardzo ekscytujące, a dane są nudne. Ale kiedy przyjrzymy się dokładnie, w jaki sposób marki rosną, może pomoże nam to dojść do naprawdę wielkich idei i wyzwoli naszą kreatywność. O tym właśnie będą mówił podczas mojego wykładu, oczywiście na kilkunastu przykładach projektów z całego świata.

Dlaczego wybrałeś pracę w tej branży? Co jest w niej takiego pociągającego?

W przeciwieństwie do rachunkowości czy prawa, które dotyczą oceniania wartości, my po prostu wartości tworzymy.

Który projekt był dla Ciebie prawdziwym wyzwaniem? Z którego jesteś najbardziej dumny?

Snickers. Udało nam się stworzyć jedną platformę kreatywną, bardzo „wdzięczną” i do dalszego kreatywnego rozwijania i wdrożyć ją na 86 rynkach do tej pory.

Co inspiruje Cię do pracy?

Fakt, że nasze marki oddziałują na kulturę.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Czy stosujesz jakieś metody do stymulowania kreatywności?

Porzucenie komputera 🙂

Jakich trendów reklamowych możemy się spodziewać w przyszłym roku?

Rozmyte cele marek zamienią się w działania zorientowane na rywalizację.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jak myślisz – jakie wyzwania czekają branżę reklamową w najbliższej przyszłości? Których z nich możemy oczekiwać najszybciej?

Talenty = ludzie. Wiele osób zrezygnuje z pracy w branży reklamowej na rzecz bycia startupowcem. Jak ich zatrzymać?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 

Alex Lewis
Director of Strategy, BBDO Europe, London