Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Play, TIDAL i agencja Artegence nagrywają najnowszy teledysk Pezeta

Agencja kreatywna Artegence i operator komórkowy Play przygotowali akcję marketingową, w której wspólnie z Pezetem nagrali teledysk do jego nowego utworu. Premiera kawałka i klipu odbędzie się już niebawem w serwisie streamingowym Tidal, którego wersję premium abonenci Play posiadają za darmo.
O autorze
1 min czytania 2016-11-04

Po długiej, artystycznej przerwie Pezet powraca z utworem „Nie zobaczysz łez”, zapowiadającym nową, wyczekiwaną przez fanów płytę. Nagranie teledysku z Play jest jego pierwszym działaniem solo, od kilku lat.

W ramach akcji, na dedykowanej stronie www.zagrajzpezetem.pl, odbył się organizowany przez Play i TIDAL konkurs, w którym nagrodą było wzięcie udziału w najnowszym teledysku Pezeta. Taką możliwość otrzymały trzy osoby, które najciekawiej wyjaśniły, dlaczego to właśnie one powinny otrzymać tę rolę. Była to dla nich świetna okazja, aby osobiście poznać swojego idola. To także szansa na uczestnictwo w wyjątkowej produkcji, której efekty, już niebawem, obejrzą setki tysięcy osób.

Muzyka jest ważnym obszarem w komunikacji Play, między innymi ze względu na współpracę z serwisem TIDAL, z którego nasi klienci mogą korzystać przez dwa lata za darmo. Wspólna akcja z Pezetem pozwoliła nam dotrzeć do nowej grupy docelowej: młodych ludzi słuchających hip-hopu. Dzięki tej współpracy Play w naturalny sposób zaistniał w ich świecie, dostarczając rozrywki, ale i wartościowego contentu. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się wesprzeć ten projekt i zaangażować się w produkcję teledysku polskiego rapera, którego powrót na scenę był wyczekiwany od dawna – komentuje Bartek Dobrzyński, szef marketingu i członek zarządu Play.

Za pomysł, kreację i realizację działań odpowiada agencja Artegence. Reżyserią wideoklipu zajął się Łukasz Zabłocki. W projekcie współpracuje on z operatorem Michałem Dąbalem, którego realizacje mieliśmy okazję oglądać przy wielu niestandardowych kolaboracjach marek z artystami. Teledysk powstaje przy współpracy z domem produkcyjnym Propeller Film.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcja jest kolejnym działaniem promującym darmowy dostęp klientów Play do wersji premium popularnego serwisu streamingowego Tidal.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się