Kawowe Lubię to – raport

Filiżanka wybornej, aromatycznej kawy to dla większości z nas podstawa dobrze rozpoczętego dnia. Codziennie na świecie wypijanych jest 2,6 miliarda filiżanek kawy dziennie, co daje nam trylion filiżanek na rok.
O autorze
1 min czytania 2016-11-07

Właściciele najbardziej znanych i największych marek kawowych, takich jak MK Cafe. Polecana przez baristów, Jacobs – Baw się kawą czy Tchibo Polska już dawno zaobserwowali rosnącą popularność małej czarnej. Zdają sobie sprawę, gdzie najwięcej czasu spędza ich potencjalna grupa docelowa i z powodzeniem od kilku lat prowadzą działania w mediach społecznościowych. Mniejsze marki, które wciąż szukają swojego miejsca na polskim rynku, takie jak illy Polska czy Lavazza Polska, również prowadzą działania w najbardziej popularnych serwisach, jakimi są obecnie Facebook i Instagram.

Korzystając z danych pozyskanych z narzędzia Sotrender i bazując na własnych doświadczeniach z pracy z Klientami w mediach społecznościowych, przygotowaliśmy raport Kawowe Lubię to – najefektywniejsze profile marek kawowych na Facebooku, którego celem było sprawdzenie jak radzą sobie marki kawowe na Facebooku, jakie działania prowadzą i jakie są efekty tych działań, które przekładają się na lajki, komentarze i udostępnienia na Facebooku.

W czołówce raportu znalazły się duże, bardzo znane brandy, takie jak MK Cafe, Inka, Tchibo Polska, czy Jacobs, które swoje profile prowadzą już od kilku lat i inwestują dużo czasu i budżetu w tworzenie treści i ich odpowiednią promocję. Po piętach depczą im już jednak mniejsi gracze, tacy jak Woseba, illy Polska i Lavazza Polska, którzy ciekawymi treściami, pięknymi zdjęciami i interesującą komunikacją starają się zaangażować swoich fanów.

W raporcie znajdziecie:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • informacje, o tym które marki prowadzą najefektywniejsze działania na Facebooku
  • ranking profili marek kawowych na Facebooku, gdzie zamieściliśmy wszystkie analizowane wskaźniki
  • przykłady efektywnych działań marek kawowych na Facebooku

Raport do pobrania jest tutaj.

Słuchaj podcastu NowyMarketing