The Media Insight i V&P promują herbaty Ahmad Tea London

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
The Media Insight i V&P promują herbaty Ahmad Tea London

Prawdziwa dama i prawdziwy dżentelmen – to bohaterowie najnowszej kampanii promującej herbatę Ahmad Tea London firmy Levant Foods – jej dystrybutora w Polsce. Za koncept kreatywny oraz realizację odpowiada agencja marketingu zintegrowanego V&P, a za doradztwo strategiczne oraz kompleksową obsługę...

...mediową Klienta – dom mediowy The Media Insight. Kampania wystartowała 11 listopada br. i jest prowadzona głównie w kinie oraz internecie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Najnowsza kampania herbaty Ahmad Tea London podkreśla angielskie pochodzenie tej marki.

– Kreacje wykorzystywane w reklamach opierają się na hasłach nawiązujących do brytyjskiej elegancji i nienagannych manier, którymi mogą pochwalić się prawdziwe damy i dżentelmeni, wykreowani w kampanii. Marka z angielskim poczuciem humoru i przymrużeniem oka służy radą w taki sposób, by każdy jej odbiorca poznał życiowe i herbaciane savoir vivre – mówi Jakub Rogalski, Art Director V&P.

„Ahmad Tea London. Z zasady czysto brytyjska” – pod takim hasłem została wdrożona najnowsza kampania dla Levant Foods.

– Działania online są prowadzone w serwisach VoD oraz w największych portalach internetowych. Na dużym ekranie kampania będzie wyświetlana przed wybranymi seansami, zaplanowany został także sampling produktu – komentuje Maciej Świątek, Director, The Media Insight.

– Warto wspomnieć, że to nasz pierwszy film reklamowy wyprodukowany w całości w Polsce – pod kątem naszego rynku i polskiego konsumenta. We wcześniejszych kampaniach wykorzystywane były polskie adaptacje zagranicznych produkcji – dodaje Ewa Spychała, Marketing Manager, Levant Foods.

Spot reklamowy oraz wszystkie kreacje online powstały na zlecenie Levant Foods, w odpowiedzialnej za cały koncept agencji marketingu zintegrowanego V&P. Kampania realizowana jest przez dom mediowy The Media Insight. Dedykowany zespół, kierowany przez Macieja Świątka jest odpowiedzialny za opracowanie strategii, planowanie, zakup i optymalizację kampanii Ahmad Tea w wybranych typach mediów.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij