...mediową Klienta – dom mediowy The Media Insight. Kampania wystartowała 11 listopada br. i jest prowadzona głównie w kinie oraz internecie.
Halo, bileciki do kontroli!
Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.
Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!
Najnowsza kampania herbaty Ahmad Tea London podkreśla angielskie pochodzenie tej marki.
– Kreacje wykorzystywane w reklamach opierają się na hasłach nawiązujących do brytyjskiej elegancji i nienagannych manier, którymi mogą pochwalić się prawdziwe damy i dżentelmeni, wykreowani w kampanii. Marka z angielskim poczuciem humoru i przymrużeniem oka służy radą w taki sposób, by każdy jej odbiorca poznał życiowe i herbaciane savoir vivre – mówi Jakub Rogalski, Art Director V&P.
„Ahmad Tea London. Z zasady czysto brytyjska” – pod takim hasłem została wdrożona najnowsza kampania dla Levant Foods.
– Działania online są prowadzone w serwisach VoD oraz w największych portalach internetowych. Na dużym ekranie kampania będzie wyświetlana przed wybranymi seansami, zaplanowany został także sampling produktu – komentuje Maciej Świątek, Director, The Media Insight.
– Warto wspomnieć, że to nasz pierwszy film reklamowy wyprodukowany w całości w Polsce – pod kątem naszego rynku i polskiego konsumenta. We wcześniejszych kampaniach wykorzystywane były polskie adaptacje zagranicznych produkcji – dodaje Ewa Spychała, Marketing Manager, Levant Foods.
Spot reklamowy oraz wszystkie kreacje online powstały na zlecenie Levant Foods, w odpowiedzialnej za cały koncept agencji marketingu zintegrowanego V&P. Kampania realizowana jest przez dom mediowy The Media Insight. Dedykowany zespół, kierowany przez Macieja Świątka jest odpowiedzialny za opracowanie strategii, planowanie, zakup i optymalizację kampanii Ahmad Tea w wybranych typach mediów.