Podgrzewane ławki i efekt głębi od AMS

W listopadzie br. AMS wprowadził do swojej oferty dwa nowe rozwiązania niestandardowe: podgrzewane ławki w wiatach przystankowych oraz specjalny druk plakatów outdoorowych, dzięki któremu obrazy na plakacie stają się trójwymiarowe i sprawiają wrażenie głębi.
O autorze
1 min czytania 2016-11-21

W wybranych wiatach przystankowych AMS jest już możliwość zainstalowania podgrzewanej ławki. Dzięki specjalnej instalacji siedzisko ławki grzeje przez całą dobę. W najnowszej kampanii eKonta, mBank zadbał o ciepłą atmosferę na przystankach w Krakowie, Poznaniu i we Wrocławiu. To pierwszy w Polsce reklamodawca, który skorzystał z tego rozwiązania. Na potrzeby kampanii zostało zainstalowanych 8 takich ławek. „Bądź bogatszy o ciepłą atmosferę na przystanku” oraz „Bądź bogatszy o odrobinę ciepła w chłodny dzień” to informacje, które możemy przeczytać na plakatach znajdujących się na przystankach.

Druk z efektem głębi to drugie z nowych rozwiązań zaproponowane przez AMS. Specjalna technika druku plakatów, poprzez rozmieszczenie płaskich elementów graficznych na warstwach znajdujących się w pozornie różnej odległości od oczu obserwatora, pozwala uzyskać efekt iluzji głębi. To niesamowite wrażenie, wyróżnia każdą kampanię, zwracając uwagę przechodniów oraz kierowców. Po raz pierwszy z tego rozwiązania w kampanii ogólnopolskiej skorzystała firma Maspex. W najnowszej kampanii outdoorowej dżemów Łowicz owoce stają się trójwymiarowe i sprawiają wrażenie jakby „wystrzeliły” ze słoika. Wcześniej, w kampanii lokalnej, tę technikę druku wykorzystała Silesia City Center w Katowicach.

Film prezentujący realizację AMS dla marki Łowicz można obejrzeć poniżej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing