Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Daniel Olbrychski reklamuje sieć Biedronka

Ruszyła kolejna edycja kampanii sieci Biedronka promującej rodzime produkty. W tym roku jej hasło brzmi „My Polacy tak mamy. Doceniamy polskie produkty”. W reklamach telewizyjnych emitowanych w ramach kampanii występuje Daniel Olbrychski, znany ze swojego zamiłowania do polskiej kultury i historii.
O autorze
2 min czytania 2013-02-19

Kampania odwołuje się do cech, które najczęściej przypisujemy sobie jako Polacy. Jesteśmy towarzyscy, lubimy spotykać się z bliskimi, ale cenimy też wysoką jakość, smaczne jedzenie i niskie ceny – przekonują bohaterowie spotów.

– Polskość jest jedną z najbardziej charakterystycznych cech oferty sieci Biedronka. Obecnie 9 na 10 produktów spożywczych sprzedawanych w naszych sklepach pochodzi od krajowych dostawców. W nowej kampanii chcemy podkreślić dopasowanie oferty Biedronki do gustów Polaków – mówi Jakub Cichecki, Dyrektor Działu Marketingu Jeronimo Martins Polska.

Materiały komunikujące kampanię „My Polacy tak mamy. Doceniamy polskie produkty” będą obecne w sklepach, na bilbordach, w prasie oraz poprzez dedykowaną stronę internetową mypolacy.biedronka.pl/. W telewizji i w kinach ukażą się spoty z udziałem Daniela Olbrychskiego, który jest wybitnym ambasadorem polskości. 

– Niezwykli ludzie, których spotkałem w życiu i największe role, jakie zagrałem, nauczyły mnie cenić proste przyjemności. Dlatego uwielbiam polską kuchnię i zawsze z przyjemnością sięgam po tradycyjne potrawy: pierogi, żurek, bigos. Doceniam świeży chleb, pachnące jabłka, wspaniałe wędliny. Wszystkim polecam nasze rodzime produkty, bo polskie jedzenie smakuje mi najbardziej na świecie – mówi aktor.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Owocna współpraca z polskimi producentami oraz polskie produkty królujące na sklepowych półkach to od wielu lat wizytówka sieci Biedronka. 9 na 10 produktów spożywczych dostępnych w Biedronce pochodzi z Polski. Kampanie promujące zarówno tę ofertę, jak i polskich producentów współpracujących z siecią, są realizowane już od 8 lat. Tegoroczna akcja rozpocznie się 21 lutego.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– To kolejny rok, w którym podkreślamy, jak wiele znaczą polskie produkty dla sukcesu naszej sieci. To one w dużym stopniu decydują o tym, że klienci wybierają nasze sklepy. Ich świeżość i najwyższa jakość są doceniane przez nawet najbardziej wymagających klientów. Oczywiście nie byłoby to możliwe bez długoletniej współpracy z polskimi producentami. Od 17 lat wspieramy polskie firmy, stwarzając im możliwość stabilnego rozwoju i zwiększania konkurencyjności nie tylko na rynku krajowym, ale i za granicą. W kampanii promującej polskie produkty, jak co roku, oddajemy im głos w specjalnym folderze, gdzie prezentują swoje wyroby – mówi Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci sklepów Biedronka.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Folder produktów z sylwetkami rodzimych producentów to ważny element kampanii. Obecna edycja prezentuje produkty odwołując się do regionów, z których pochodzą i tym samym zapraszając do kulinarnej podróży po Polsce. Wśród prezentowanych przysmaków znalazły się między innymi: ryby z Pomorza, wyroby mleczarskie z Mazur, przetwory z Mazowsza, wędliny ze Śląska, czy warzywa i słodycze z Małopolski. Obok produktów spożywczych w folderze zaprezentowano również kosmetyki i kwiaty. Kluczem do poznania kulinarnych krain Polski są przepisy na tradycyjne potrawy takie jak: pierekaczewnik, zalewajka z zasmażką, forszmak lubelski.

Kampanię przygotowały Duda Polska i MEC.