Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Runners of Warsaw, czyli endorfina events dla marki adidas

10 grudnia 2016 Agencja endorfina events zorganizowała event rozpoczynający działalność klubu biegowego adidas Runners of Warsaw. Wydarzenie odbyło się w Warszawie przy ulicy Solec 38.
O autorze
1 min czytania 2016-12-14

Celem eventu zorganizowanego przez endorfina events było zaprezentowanie miejsca adidas Runners of Warsaw, gdzie sport łączy się z chillout’em oraz integracja środowiska biegowego Warszawy na najlepszej imprezie biegowo-chillout’owej stolicy.

Event był skierowany do osób, które nie biegają zawodowo, ale robią to dla przyjemności.

Pierwszą częścią wydarzenia były podchody w mieście. Biegacze, podzieleni na drużyny, świecąc fluorescencyjnymi „znakami wojennymi” na twarzach, ubraniach, opaskami, latarkami UV pokonywali w mroku warszawskie ulice. Niesamowity efekt dopełniły też wskazówki narysowane w różnych miejscach na trasie.

Po zakończeniu zabawy, na uczestników biegu czekał energetyczny posiłek w stylu „street food”, a następnie wszyscy zostali zaproszeni na „fluo party”. Podczas imprezy wykorzystane zostały kolorowe światła UV i kule dyskotekowe. Część rozrywkową uświetnił DJ.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja endorfina events była odpowiedzialna za organizację całości wydarzenia, jego koncepcję, produkcję, scenografię i realizację.

Słuchaj podcastu NowyMarketing