Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Zmiana gatunków zagrożonych. Nowy branding WWF

Zmiana gatunków zagrożonych. Nowy branding WWF
Znakiem rozpoznawczym WWF od 1961 roku jest Giant Panda. Ostatnio jednak pojawił się pomysł aktualizacji logo, ponieważ panda przestaje być już gatunkiem zagrożonym wyginięciem, a wiele innych, dzikich zwierząt jest w ogromnym niebezpieczeństwie z powodu globalnego ocieplenia.
O autorze
0 min czytania 2016-12-19

We wrześniu Międzynarodowa Unia Ochrony Przyrody ogłosiła, że Panda nie jest już gatunkiem zagrożonym, a tylko „wrażliwym”. Aktualnie bardziej narażone na wyginięcie są niedźwiedzie polarne, których populacja w ciągu najbliższych lat ma zmniejszyć się o jedną trzecią. Dlatego Agencja Grey London zaproponowała re-branding logo WWF. Grupa kreacji agencji pojawiła się w siedzibie WWF z nowym pomysłem na logo, które ma zmienić klimat w 100%, dosłownie i w przenośni.

 

Nowe, bardzo proste logo wyposażone byłoby tylko w charakterystyczną twarz niedźwiedzia polarnego. Agencja stworzyła GIF przedstawiający transformację logo. Grey London oferuje je bezpłatnie, twierdząc, że „WWF musi wydawać pieniądze na rzeczy ważniejsze niż branding marki”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja, jak i WWF utrzymują, że nowe logo jest w stanie przyczynić się do zmiany postrzegania problemu jakim są zmiany klimatyczne.

Słuchaj podcastu NowyMarketing